Αρκαδίας 2 ΤΚ:11526 Αθήνα,Φράγκων 12 ΤΚ: 54626 Θεσσαλονίκη

+30 2106850499,+30 2310 541017, info@motive.com.gr

Πρόγραμμα «Επιχορήγηση Υφιστάμενων Επιχειρήσεων Γυμναστηρίων και Παιδότοπων»

Η συγκεκριμένη Δράση αφορά στην ενίσχυση με τη μορφή επιχορήγησης, επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών γυμναστηρίων και παιδότοπων οι οποίες επλήγησαν από την πανδημία.

Βασικά Στοιχεία Προγράμματος

Ποσό Επιδότησης


25% του ετήσιου κόστους λειτουργίας του 2019 και έως 18.000€

Ημερομηνία
Υποβολής


31/05/2021 έως 28/07/2021

Διάρκεια
Υλοποίησης


Κάλυψη μελλοντικών επιλέξιμων λειτουργικών δαπανών για περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία ένταξης της επιχείρησης

Βασικές Προϋποθέσεις Συμμετοχής

Επιλέξιμοι ΚΑΔ είναι οι παρακάτω:

  • 93.13.10 Υπηρεσίες γυμναστηρίων
  • 93.13.10.01 Υπηρεσίες γυμναστηρίου ειδικών γυμναστικών (αεροβικής, πιλάτες, γιόγκα κλπ)
  • 93.13.10.02 Υπηρεσίες γυμναστηρίου ενόργανης ή μη γυμναστικής
  • 93.11.10.04 Υπηρεσίες πίστας καρτ
  • 93.29.19.05 Υπηρεσίες παιδότοπου
Αναλυτικότερα, ενδεικτικές λειτουργικές δαπάνες που είναι επιλέξιμες για τη Δράση, στο πλαίσιο εφαρμογής επιλογής απλοποιημένου κόστους και υπολογισμού κατ’ αποκοπή ποσού, μπορούν να είναι οι ακόλουθες: 1. ενοίκια επαγγελματικού χώρου, 2. δαπάνες ενέργειας, σταθερής και κινητής επαγγελματικής τηλεφωνίας, ύδρευσης, θέρμανσης, κλπ, 3. δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, συμβουλευτική, λογιστική υποστήριξη, κλπ), 4. δαπάνες προβολής και δικτύωσης (σχεδιασμός και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων, αφισών, διαφημιστικές καταχωρήσεις, έξοδα συμμετοχής σε επαγγελματικές εκθέσεις, εταιρική ιστοσελίδα, κλπ.), 5. δαπάνες προμήθειας αναλώσιμων υλικών, 6. αποσβέσεις παγίου εξοπλισμού (ενσώματου και άυλου), 7. μισθολογικό κόστος προσωπικού της επιχείρησης. Στο πλαίσιο αυτό, ως βάση για τον καθορισμό ενός κατ’ αποκοπή ποσού ανά ωφελούμενη επιχείρηση, λαμβάνεται η καταχώρηση των ως άνω ενδεικτικών δαπανών, όπως αυτές ομαδοποιούνται στα αντίστοιχα πεδία / κωδικούς του φορολογικού εντύπου Ε3 κατά το έτος 2019, σε περίοδο δηλαδή που οι ενισχυόμενες δραστηριότητες δεν είχαν ακόμα τεθεί σε καθεστώς αναγκαστικής αναστολής λειτουργίας λόγω COVID-19. Συνεπώς, λαμβάνεται υπ’ όψιν το άθροισμα των ποσών των πεδίων 581 (Παροχές σε εργαζόμενους), 585 (Διάφορα λειτουργικά έξοδα) και 587 (Αποσβέσεις) του φορολογικού εντύπου Ε3 του 2019. Επί του ως άνω προσδιορισθέντος αθροίσματος το οποίο αποτελεί το ύψος των συνολικών δηλωθέντων εξόδων, εφαρμόζεται οριζόντιο ποσοστό 25% για τον υπολογισμό της αναλογούσας δημόσιας χρηματοδότησης ως κατ’ αποκοπή ποσό. Σημειώνεται ότι για τις επιχειρήσεις που συστάθηκαν εντός τους έτους 2019 ο εν λόγω περιορισμός εφαρμόζεται στο αντίστοιχο ανηγμένο άθροισμα των ποσών των κωδικών 581, 585 και 587 του φορολογικού εντύπου Ε3 του έτους 2019

1. Η κατηγορία των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων («ΜΜΕ») αποτελείται από επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τα 50 εκατ. ευρώ και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ.
2. Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 50 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ.
3. Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως πολύ μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 10 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ.

Eιδικά οι επιχειρήσεις που έχουν συνάψει συμβάσεις δικαιόχρησης (franchise), με την ιδιότητα του δικαιοπαρόχου ή του δικαιοδόχου, δηλώνουν το εν λόγω γεγονός στην αίτηση χρηματοδότησης και ελέγχονται κατά το στάδιο της επαλήθευσης ως προς το αν αποτελούν συνδεδεμένες μεταξύ τους επιχειρήσεις, προκειμένου να προσδιοριστούν οι ενισχύσεις που προσμετρώνται για τον έλεγχο της σώρευσης των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (De Minimis).

Επιλέξιμες Δαπάνες

Το ποσό της ενίσχυσης θα δοθεί με τη μορφή μη επιστρεπτέας επιχορήγησης ως κατ’ αποκοπή ποσό για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών.

Ειδικότερα, ανέρχεται στο 25% του ετήσιου κόστους των λειτουργικών δαπανών του 2019 με μέγιστο ποσό 18.000 ευρώ ανά ΑΦΜ και αποδίδεται στην ωφελούμενη επιχείρηση κατά την ένταξη της στη Δράση, υπό την προϋπόθεση ότι θα διατηρήσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα για διάστημα 6 μηνών από την απόφαση χρηματοδότησής της. Για τις επιχειρήσεις που έχουν συσταθεί εντός του 2019 λαμβάνεται υπόψιν το άθροισμα του ετήσιου κόστους των λειτουργικών δαπανών του έτους 2019 δια το συνολικό αριθμό ημερών λειτουργίας του έτους επί 365.

Αναλυτικότερα, ενδεικτικές λειτουργικές δαπάνες που είναι επιλέξιμες για τη Δράση είναι οι ακόλουθες:

  1. ενοίκια επαγγελματικού χώρου,
  2. δαπάνες ενέργειας, σταθερής και κινητής επαγγελματικής τηλεφωνίας, ύδρευσης, θέρμανσης, κλπ,
  3. δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, συμβουλευτική, λογιστική υποστήριξη, κλπ),
  4. δαπάνες προβολής και δικτύωσης (σχεδιασμός και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων, αφισών, διαφημιστικές καταχωρήσεις, έξοδα συμμετοχής σε επαγγελματικές εκθέσεις, εταιρική ιστοσελίδα, κλπ.),
  5. δαπάνες προμήθειας αναλώσιμων υλικών,
  6. αποσβέσεις παγίου εξοπλισμού (ενσώματου και άυλου),
  7. μισθολογικό κόστος προσωπικού της επιχείρησης.

Ως βάση για τον καθορισμό ενός κατ’ αποκοπή ποσού ανά ωφελούμενη επιχείρηση, λαμβάνεται η καταχώρηση των ως άνω ενδεικτικών δαπανών, όπως αυτές ομαδοποιούνται στα αντίστοιχα πεδία / κωδικούς του φορολογικού εντύπου Ε3 κατά το έτος 2019.

Συνεπώς, λαμβάνεται υπ’ όψιν το άθροισμα των ποσών των πεδίων 581 (Παροχές σε εργαζόμενους), 585 (Διάφορα λειτουργικά έξοδα) και 587 (Αποσβέσεις) του φορολογικού εντύπου Ε3 του 2019.

Η αξιολόγηση των προτάσεων γίνεται με τη μέθοδο της άμεσης διαδικασίας και η καταβολή της επιδότησης θα γίνει με την έγκριση.

Φόρμα Επικοινωνίας

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα επιδότησης  επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 541017, στο 210 6850499 στείλτε μας mail στο info@motive.com.gr, ή χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.




    Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας;

    Αναλαμβάνουμε για τους πελάτες μας όλες τις διαδικασίες σύνταξης και υποβολής του φακέλου επιδότησης στην αρμόδια υπηρεσία και επιπροσθέτως συνεχίζουμε να τους υποστηρίζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης μέχρι την σύνταξη της τελικής έκθεσης ολοκλήρωσης και την εκταμίευση του συνόλου της επιχορήγησης.

    Οι Εξειδικευμένοι Σύμβουλοι που στελεχώνουν την Motive Συμβουλευτική διαθέτουν μεγάλη εμπειρία, υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο αλλά και γνώση της αγοράς.

    Ειδικότερα, βρισκόμαστε σε συνεχή επαφή με τις εξελίξεις της αγοράς, με τις προκλήσεις που οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον και είμαστε σε θέση να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης

    Θέτουμε ως προτεραιότητα την κατανόηση των αναγκών του κάθε πελάτη και την δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης μαζί του μέσα από συνεχή υποστήριξη και επικοινωνία. Αναλαμβάνουμε λοιπόν να σας ενημερώνουμε άμεσα και έγκυρα για νέες επενδυτικές δράσεις που μπορεί να σας ενδιαφέρουν και δεσμευόμαστε για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας και διαρκή βελτίωσή τους.

    GDPR ProΕναρμόνιση επιχειρήσεων με τον κανονισμό GDPR

    Η GDPR Pro, σε συνεργασία με την Motive Συμβουλευτική, υλοποιεί έργα εναρμόνισης επιχειρήσεων - οργανισμών με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).

    Επισκεφτείτε το site